Veckans mål

...är ju som sagt att crosstraina 50 minuter  varje dag till och med fredag, men målet ligger redan i farozonen och det är bara tisdag!!! Jag var så nära på att strunta i att åka dit idag, men så ringde Fila och undrade  vilken tid jag skulle dit. TUR att hon ringde annars hade jag bara legat i soffan och degat. De 50 minuterna gick dock mycket segare idag än igår. Tror någon har mixtrat med maskinen (?) Nu såhär i efterhand när det är över, är jag i alla fall väldigt stolt över att tog mig dit! För att jag ska klara det här målet måste jag nog göra några justeringar. Crosstrainern är så ofantligt tråkig, så i stället för den så har jag rätt till att ta ett spinningpass istället. Det måste ju var ok det också. Ja, så får det bli!

Ikväll blir det bio. Vi tänkte se "Änglar och Demoner". Jag tror den är bra, böckerna är det iallafall! Den här gången hoppar jag biogodiset och colan. Det får bli popcorn med ramlösa istället! =)


Frukost
Fil
Hallon
Blåbär
= 2 points

Lunch
Makaroner och köttbullar
= 7 points

 Middag
Pasta och makrill
= 6 points

Mellanmål
Äpple
popcorn

Motion: crosstrain 50 min
Totalt: 15 points + popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback