Slutet närmar sig...

Fredagen närmar sig med stormsteg! Äntligen ser jag ett slut på C-uppsatsen! Vi har har fått en preliminär tid för opponering på fredag fm...nu väntar vi bara på att vår handledare ska bekräfta detta. Mejl Verklar inte vara hans starka sida...Hur gör man när man läst igenom uppsatsen som vi ska opponera på och inte hittar någon konstruktiv kritik att ta upp. Jag tycker deras uppsats är väldigt bra skriven. Det enda som händer när jag läser deras uppsats är att jag upptäcker saker i vår uppsats som de kommer att kritisera. Man vill ju inte sitta där och ge dem en massa positiv kritik för att sedan bli totalt sågad själv...Förhoppningsvis är man sin egen största kritiker...Tror heller inte vi blir godkända om inte vi hittar nåt konstruktivt att ta upp. Tips någon???? 

I helgen rensade jag min garderob igen. Längst in hittade jag en korg med en massa gamla skärp. Tänkte att jag skulle testa om de fortfarande passade. Det gjorde de inte. Usch, så deprimerande. Där har man ju svart på vitt hur mycket omkretsen har ökat. Självklart vet jag ju att jag har ökat i omfång...men så mycket!! Är det verkligen så många cm på 10 kilo övervikt!? Vissa skärp var precis så att de kom runt mig.. =( Hur som haver så sparade jag i alla fall ett, i syfte att agera som mätinstrument för framtidens viktminskning.

Frukost
Yoghurt
Hallon
Blåbär
= 2 points

Lunch
Kycklingsallad
=7 points

Middag
Kycklingsallad
=7 points

Mellanmål
Äpple
Twix
2 nötcreme
= ?

Motion: 1 h 20 min snabb promenad
Points: 16 + twix och nötcreme

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååå nötcreme!!! Jag dööööör! Det är så gott!! Tänkte komma till thn nån dag så kan vi väl gå ut å gå du å jag? Alltid roligare att gå med någon....

2009-05-13 @ 14:28:42
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Zero

Jaaa! Hjärtans gärna! =D

2009-05-13 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback