Spontan utflykt

Är riktigt nöjd över min träningsinsats den här veckan. Har kommit fram till att det är bra att sätta såna här små mål som endast varar en vecka. Bestämmer jag att jag ska träna varje dag i tre månader så bryter jag det på en gång. Det orkar väl ingen, man bli ju trött av bara tanken. Bättre att sätta upp små delmål, lättare att puscha sig själv då! Både igår och idag gick det förvånansvärt bra på gymmet. Tiden bara sprang iväg. Jag tror jag har kommit på varför. Jag behöver lite go, snabb musik att träna till. Så de två senaste gångerna har jag haft med mig min kära MP3 som jag laddat full med gamla godingar som den här...




och den här...



Det var tider det! =)

Efter träningen kom jag och Dumle på att vi skulle åka till Ullared. Även den här gången hade jag satt en gräns för hur mycket shoppande det skulle  få lov att bli. Som vanligt sprack den budgeten...Jag fick i alla fall en massa bra saker med mig hem, men det bästa köpet var nog min nya, mysiga, rosa morgonrock =) Efter några timmar bland galna tanter lurade Dumle på mig en pizza...och efter pizzan lurade jag på mig en glass. Inte bra! Dessa onyttigheter resulterade i en kvällspromenad på 1,5 timme. Har fortfarande dåligt samvete...usch...

Nu visar de visst "Dirty Dancing 2" på 5an. Kan inte låta bli...Men vem kom på att man skulle göra en uppföljare på ettan?? Det fattar väl vem som helst att det är ett projekt som är dömt att misslyckas =)

Frukost
Fil
Hallon
Blåbär
= 2 points

Lunch
Kycklingsallad med pasta
= 10 points

Middag
Pizza
= 35 points ??

Mellanmål
Äpple
Glass
= ??

Motion: 50 min crosstrain + 1,5 h promenad
Points: över 50 points!? KATASTROF!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhh har ni varit på Ullared, snyft, jag vill me ju :((

Ja vi kika oxå på 2:a igår o sa precis samma sak, man kan inte toppa baby och Johnny, den 1:a är helt klart bäst.

kram

2009-05-22 @ 16:19:39
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anna

ååå ullared!!!! Dit vill jag med!! :)

2009-05-23 @ 11:13:41
URL: http://starchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback