Ooops i did it again...

...japp! Hela 5 salt S slank ner idag med. Dessutom så åt jag i skolan idag. Det händer faktiskt ganska sällan, men idag blev det ris med kycklinggryta. Tror tyvärr inte att den grytan var vidare pointsfattig. Jag hoppar att skriva ner matlistan idag eftersom jag ändå inte har en aning om vad lunchen innehåll. Jag vet dock att jag passerade mitt dagliga pointsbehov med råge. Imorgon kommer en ny dag med nya tag...

Jag hade i alla fall tillräckligt med karaktär för att ta mig ett besök på gymmet idag. Det blev crosstrainer i 50 minuter som vanligt. Jag till och med ökade en nivå! Woohooo! Hela 530 kalorier rann av mig om man ska tror på maskinen. Tänk om man nu hade hoppat godiset och den gräddiga grytan, då hade det verkligen varit prima! Nåja, ny dag nya tag.... Hur som helst, när jag stod där äckligt svettig och pionröd i ansiktet ser jag ett gammalt strul som håller på att lyfta vikter. Visste inte att han tränade där...ja,ja...tycker att det är ganska fascinerande att man alltid träffar personer som man inte vill träffa på de konstigaste ställena. Och man är alltid totalt oiordninggjord. Man vill ju vara snygg, visa att åren varit snälla mot en... men det slå aldrig fel...alltid när man ser ut som fan, då dyker de upp. Inte för att jag bryr mig om honom, men själva grejen är störande =)

Imorgon är det opponering!! Hoppas det går vägen! Jag är faktiskt inte så nervös...är det ett bra tecken månne??


Kommentarer
Postat av: Anna

Ah det är så gött att fuska lite ibland...eööer varje dag ;) Varför är det så lätt att gå upp i vikt men så svårt att gå ner??????????????????

2009-05-15 @ 09:14:53
URL: http://starchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback