Soft

Igår var det tenta time, så mellan 13 och 16.45 skrev jag så att pennan glödde. Jag tycker dock inte om känslan när man lämnar tentasalen och inte ens har ett litet hum om hur det kan ha gått. Den känslan hade jag igår. Jag kan ha klarat den lika mycket som jag kan ha kuggat. Juridik är så luddigt tycker jag. Allt handlar hela tiden om tolkningsfrågor...Men jag svarade i varje fall på alla frågor och jag hänvisade till lämpliga paragrafer (ja, enligt min åsikt då). Hoppas det räckte bara...Har faktiskt ingen aning om hur jag ligger till.

Idag har jag softat, fast jag har uppsatsen hängandes över mig. Men dagen efter en tenta så får man faktiskt softa med gott samvete. Det har jag bestämt =) Klockan 9.00 i morse befann jag mig hos frisören för att göra en uppfräschning av håret. Lööövley! Tre timmar senare gick jag därifrån med nyblonderat hår, utan kluvna toppar och pinsam utväxt. Att så lite kan göra så mycket! =) Sen blev det en sväng till gymmet för att träna och sola. Känner att jag behöver lite färg på kroppen så det blir nog ett besök imorgon med!

Nu ska jag fortsätta att städa det sista innan tjejerna från Blekinge kommer och hälsar på. Jajjemän, i helgen får jag fint besök från söder!


Kommentarer
Postat av: Anna

Snart ska jag också sola och träna wiiiiiiiie :)))

2009-03-20 @ 15:20:32
URL: http://starchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback