Trilogin Millennium

Igår var jag som sagt på bio med några vänner och såg "Män som hatar kvinnor". Den kan jag starkt rekommendera. Riktigt otäck ibland och mycket råare än vad svenska filmer vanligtvis brukar vara. Jag har inte läst någon av Stig Larssons böcker, men nu är jag väldigt sugen på att läsa millennium trilogin. Med tanke på filmen och den bra kritiken hans böcker har fått tror jag knappast jag blir besviken =)


Frukost
1 ägg
= 2 points

Lunch
potatis och löksoppa
= 2 points

Middag
potatis och löksoppa
i burk makrill i tomatsås
= 4 points

Mellanmål
Banan
= 1 points

Totalt: 9 points (på tok för lite, jag vet)
Motion: 30 min löpband, 10 min rodd, 20 min crosstrain

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var ett tag sedan vi fikade nu!! Men snart kan vi ju fika varje dag hihi!! Inte bara på lördagar :)))

2009-03-06 @ 07:32:23
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Anna

Skivan var ju skitbra!! Verkligen min typ av musik ju. TACK!

2009-03-09 @ 07:45:39
URL: http://starchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback