Paus

Mitt liv står på paus för tillfället. Det enda jag gör är pluggar. Så tom onsdag nästa vecka kommer jag att ha fullt upp. Då har jag nämligen tenta i arbetsrätt plus att min c-uppsats ska vara klar då. Men att den kommer vara klar är typ en chans på miljonen. Vi ligger efter som attan så därför blir det till att plugga och skriva ungefär dygnet runt. Jätte tråkigt och jätte osocialt. Jag har varit väldigt dålig på att blogga det senaste, jag vet. Jag har tom fått pikar för det och jag tar åt mig till fullo =) Men på onsdag är jag garanterat tillbaka! Ska allt försöka kasta in nåt inlägg innan det också men just nu så får jag dåligt samvete fort jag ägnar min tid åt något annat än skolan.  

När det gäller vikten, träningen och pointsen så går det väl sådär. Har fortfarande inte vägt mig men jag försöker röra på mig varje dag och äter nyttigt...ja, för det mesta iaf =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart att ha så mycket att plugga va? ;)

Du kommer fixa de lätt, och det gör inget om du är lite osocial under tiden :)

2009-03-12 @ 19:56:47
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Zizezero

ja verkligen helt underbar..usch! But i´ll be back! som Arnold säger =)

2009-03-12 @ 20:14:14
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha plugga lugnt nu!! Så ses vi nästa onsdag ;)))

Låter inget vidare att drömma om massa spindlar, vi får nog bota de drömmarna i Thailand sen...traska ut i djungeln o hälsa på dem kanske HIHIHI

2009-03-12 @ 20:40:00
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback