Färdigsvullat!

Nu har jag suttit här och planerat veckans matsedel. Nu är det nämligen slut på senaste veckornas svullande! Imorgon börjar jag slaviskt med träning och points igen. Jag har inte vågat väga mig då jag kan tyckas se att de försvunna kilona är tillbaka =( Vill man ha en fin kropp som mår bra så får man kämpa! Jag har förstått att det krävs hårt arbete och sund livsstil, det finns ingen genväg hur mycket jag än vill intala mig det...Känns lite roligare nu när våren närmar sig och solen visar sig, promenaderna bli mycket trevligare =) Det är faktiskt bara 3 månader kvar tills sommaren är här. Jag ska klara detta!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Promenader i ljuset och värmen tycker jag om, så om 3 månader när sommaren kommer så kan jag börja traska med dig runt på promenixer :))

2009-03-02 @ 09:06:11
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Zizezero

hehe...3 månader...ja det e ju bättre med sent sällskap än inget alls =)

2009-03-02 @ 09:40:06
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback