Drömtydning

I natt drömde jag om spindlar vilket jag gör rätt ofta. Vanligtvis brukar jag drömma om en spindelmamma som förökar sig tills det kryllar av miljontals små spindlar runt omkring mig. Men inatt drömde jag om två gigantiskt stor spindlar som sprang omkring vid min säng. *Ryser* Jag avskyr verkligen de vidriga varelserna. I ren panik tog jag fram dammsugaren och sög upp dem som jag brukar göra, men sen när jag skulle bära bort dammsugaren så kröp de ut igen, ännu större än de var innan. De bara växte och växte i storlek. Usch!

Blev lite nyfiken på vad spindlar innebär i drömtydningens värld, så nu har jag Googlat. De svaren jag fick fram var att spindlar varslar om tur och goda saker. Att man ska fortsätta mot det hägrande målet. Även att det brukar vara en symbol för moder jord och modern. Jag förstår inte? Har detta med skolan att göra? Är det hägrande målet slutet på uppsatsen? Och modern? Försöker de muterade spindlarna pika mig, att min biologiska klocka tickar? Drömmar brukar ju anses vara ett budskap från det undermedvetna....Jag är förvirrad.


Kommentarer
Postat av: Emma!

Kikar in :)

2009-03-12 @ 22:04:12
URL: http://imgonnamoveon.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh fy, spindlar är ju otäcka ju :((

2009-03-13 @ 10:55:13
URL: http://starchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback