"Den rätte för Rosing" - Vilket skämt!!

Åh vad jag stör mig! Vad är det för fel på henne!? Vad är det för killar som är med? Detta ska vara killar som hennes vänner har valt ut och som ska passa henne. Seriöst, är det verkligen nån av dessa som är den RÄTTE? Det måste ju säga en del om Rosing och hennes vänner. Hade mina vänner ordnat ett gäng killar jag fick dejta hoppas jag innerligt att de hade haft högre tankar än så. Hur har den där idioten Johan fått vara kvar så länge? En vuxen fjortis utan ambitioner som knarkar, är snål, ljuger och bara sover. Det är för mig en gåta...Hugo19 år verkar ju i dagsläget ta hem priset som plastpappa till en 15-åring...Ser hon seriöst någon framtid där? Det kommer sluta med att man ser Rosing på löpsedlarna - "Rosing dumpad! Bräddad av sin dotter". Det skulle inte alls förvåna mig... Ytligare människa får man nog leta efter. Vem blir snyggast på bild tillsammans med Rosing? Vem eskorterar henne bäst? Alla har vi ju olika egenskaper som värdesätts...Jag vet, ingen tvingar mig att titta men jag kan bara inte låta bli! Vet inte om jag ska skratta eller gråta =)

Jag fick förresten tillbaka tentan idag och kors i taket, jag fick VG! Wiiii! Väldigt nöjd med min insats =)

Frukost
yoghurt
hallon blåbär
= 2 points

Lunch
potatis och löksoppa
två mackor
= 8 points

Middag
naturdiet
= 1,5 points

Mellanmål
äpple

Totalt: 11,5 points
Motion: ingen

Kommentarer
Postat av: Anna

Å grattis till ditt VG!!!!!!!! Visste att du skulle klara det med bravur!!

Ja det där med rosing....helt sjukt vilka killar dom har valt ut!!!! Men dom fick väl ta det som fanns hihi...man skäms så när man tittar på det men man kan ju inte låta bli!!!

2009-03-25 @ 09:55:37
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: isabeli

Jag har inte sett programmet för jag vet att jag skulle störa mig! Men det var säkert så att det inte fanns några seriösa killar att välja på.. Vilken seriös kille skulle vilja dejta henne?

2009-03-26 @ 08:40:20
Postat av: Zizezero

Ja du har nog rätt i det! Dessa var väl mest "normala". Skrämmande isf =)

2009-03-28 @ 17:34:00
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis! Fasiken vad bra jobbat! Men jag måste hålla med om programmet, har bara sett ett av dem men det verkar helt sanslöst :o)

2009-03-28 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback