Då var det måndag igen...

Första dagen på mitt nya liv. Igen. Det har gått ganska bra faktiskt =) Jag var nog på mitt jobbigaste spinning pass hittills. Passet kändes som en evighet verkligen. Jag satt och försökte räkna låtarna men det gick inge vidare. Trodde att här kommer äntligen sista låten och då säger instruktörer "Ja, nu är det bara tre låtar kvar!" TRE LÅTAR!!! Herregud jag lider ju av syrebrist, illamående och mjölksyrade ben! Hur ska detta gå!? Men det gjorde det ju, som alltid. Den här instruktören har det absolut jobbigaste passen men hon är också den bästa på att peppa. Det gör ganska mycket för en annan som bara vill gå av cykeln och dö en liten stund. För som hon säger, orken och motivationen sitter i huvudet, inte i benen. Och man måste pusha sig själv om man vill bli bättre, snyggare och starkare!


Frukost
1 ägg
= 2 points

Lunch
Taco gratäng med sallad
= 12 points

Middag
grillad kyckling
= 4 points

Motion: Spinning
Totalt: 18 points
 

Kommentarer
Postat av: isabeli

Så duktig du är!

2009-03-03 @ 07:57:44
Postat av: Anna

Hehe ja det glaset med vin lär bli gott! JAA! Du är ju singel och markoolio är ju både rik och rolig hihi!!!

2009-03-03 @ 11:45:45
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad gott det måste kännas efteråt, efter ett sånt pass...f*n vad jag måste, ska, vill, behöver ta mig i kragen och röra på dököttet :)))

2009-03-03 @ 15:14:40
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback