Visdomsord från Tabita

Nu är jag tillbaka igen och kommer förhoppningsvis skriva oftare än jag gjort de senaste två veckorna! =)

Det verkar som att jag kommer klara nästa månad med. I morse ringde chefen och frågade om jag kunde jobba något i veckan, vilket jag gladeligen sa att jag kunde. Så nu har jag fått hela 4 dagars jobb! Härligt!

Jag har varit en sväng i skolan nu på förmiddagen och träfat Mickan. Vi har gått igenom uppsatsen och den tar sig faktiskt, även om det inte går så snabbt som vi hade önskat =) Vi var tvungna att ändra lite småsaker inför imorgon då vi ska skicka in den till vår handledare. Ska bli spännande att se vad han säger och vad som händer med den nu när han slutar...

I går åkte tjejerna hem till Blekinge igen efter en väldigt trevlig helg! Vi har bowlat, festat, spenderat pengar, ätit gott och bara umgåtts. Jag saknar dem redan, men jag ska allt försöka spara ihop lite pengar så att jag kan åka ner och hälsa på på SRF i sommar! På torsdagen spelar band som ZZ Top, Twisted Sister, Hammerfall, Flogging Molly, Bullet, Volbeat, Pain och H.E.A.T så köper jag en biljett så blir det till torsdagen!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Tabita är klockren, hon är helt klart bäst i Mia o Klara...men hela serien är sååå rolig. Synd att det va sista avsnittet igår :(

2009-03-23 @ 17:15:21
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anna

jag vill också åka med! Jag fick deklarationen idag, eller jag loggade in på min skattesida på nätet rättare sagt och jag får tillbaka 6000...så jag kanske har råd!!!!!

2009-03-23 @ 17:49:20
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Zizezero

Nej! Var det sista avsnittet?! va tråkigt!



2009-03-23 @ 19:40:23
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Zizezero

Ja följ med om vi åker! =) Blev så nyfiken så jag var oxå tvungen att kolla...men jag kommer tyvärr inte få så mycket tillbaka :-/

2009-03-23 @ 20:17:39
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback