Maxosol

Tre veckor och fem dagar. Så länge sedan säger bloggen att det var sen sist. Jag har helt enkelt inte haft ork eller tid att skriva. Känns som att det enda jag gör är att jobba och när jag väl är hemma så är jag bara trött. Längtar till när juli månad går över till augusti och denna jobbhysteri är finito. Räknade snabbt och jag kommer jobba cirka 220 timmar denna månad. Jobbigt nu men himla gött när lönen kommer nästa månad! Äntligen lite klirr i kassan! Det  kan behövas nu när jag köpt "ny" bil =D


För cirka en månad sedan köpte jag Maxosol från Bodystore. Det är 60 tabletter som skyddar huden vid solning och dessutom gör så att man får en finar färg som håller i sig längre. Jag är positivt överaskad och det enda jag skulle behöva nu är lite fint väder! Så vistas du mycket i solen så kan jag verkligen rekomendera dessa. På Bodystores webbsida står det att Maxoxol:
 
· förbereda huden för solen

· minska risken för rodnad och solöverkänslighet

· få en fräschare hudton året runt

· förlänga hållbarheten på din solbränna

· minska risken för solrelaterat åldrand




Kommentarer
Postat av: jessica

Åhh vad kul att du är tillbaka i bloggen hihi, jag vill oxå ha soltabletter ;=))

Shit 220 timmar, det lär bli klirr i kassan det ja

kramen

2009-07-23 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback