Frustration!

Det har varit väldigt dåligt med bloggandet den senaste veckan, men jag har faktiskt inte haft tid. Har knappt varit hemma alls. Bara plugg, plugg, plugg, träning och jobb. Egentligen har jag inte tid att jobba så här mycket  under veckorna nu när jag skriver examensarbetet, men då massa arbetspass blivit inställda av chefen, bli man så illa tvungen att jobba när tillfällena ges! Thailand innebär pengar! Jag fick förresten brev från resebyrån i går där de informerade om flygtiderna. Då pirrade det allt till lite i magen =)

Jag tjuv vägde mig idag...JAG FÖRSTÅR INTE HUR VIKTEN KAN STÅTT STILLA SÅ LÄNGE!? Fortfarande 62 kilo! Den här veckan har jag dessutom gått en massa långpromenader, varit på spinning pass och skött pointsen. VARFÖR HÄNDER INGET! *suck* Just nu känns enda utvägen vara att sluta äta, men det blir ju inget bra det heller....what a girl to do?!

Nu ska jag och Dumle snart iväg och se Changeling med Angelina Jolie. Hoppas den är bra.



Tänkte dela med mig av ett av de absolut bästa banden; Raise Against med låten Savior från deras senaste album.





Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad tyckte ni om filmen, såg den förra veckan...oki film, men lite seg...började hända saker först mot slutet tycker jag, men Angelina är bra skådis tycker jag.



Ja vi fick oxå flygtid pappret, ser att vi är nere på eftermiddagen/kvällen, då är det bara att sätta sig på transfer bussen till hotellet, svida om lite och gå till baren o ta en kall singha...eller?? mums!! ;)))



kram

2009-01-29 @ 20:04:49
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Jessica

AAAAAAAAAAA...läs inte dn andra kommentaren än, jag trodde ni var på bio nu, så du skulle se film kommentaren när du kom hem....AAAAA ;)))))

2009-01-29 @ 20:09:36
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vad rolig du e! Nä, jag läser den när jag kommer hem då ;-P

2009-01-29 @ 20:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback