True Blood

Jag har hört så mycket om serien True Blood så nu i helgen, när jag legat febrig i soffan och varit allmänt sur över att det inte varit något bra på TV, bestämde jag mig för att ta en titt på denna serie. Jag har den senaste tiden blivit väldigt förtjust i alla filmer där det förekommer vampyrer, så det här blev inget undantag. Jag är fast i vampyrträsket!


Bild från Google

Jag är lite nervös inför morgondagen. Det är den officiella första dagen på min sista termin. Det innebär också första dagen på mitt examensarbete och det här arbetet gör mig nervös. Men det kommer nog att gå bra. Jag och Mickan är trots allt ett ganska grymt team! Från början var det meningen att jag skulle vänta ett år med uppsatsen och skriva den med en annan tjej. Nu har jag insett att det är ju bara onödigt att skjuta upp eländet och har därför ordnat så jag kan skriva med min "gamla" klass. Smart drag tycker jag! Det jobbig kommer bli att jag utöver examensarbetet också kommer läsa två andra kurser. Skam den som ger sig!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh vad är det för serie, har aldrig ens hört talas om den :)) Kanske kika o se om den är nåt för mig...jag har fortfarande inte sett twighlight än, måste se den nu....

kram o ha en bra första dag på sista termin...det ska jag ha....:)

2009-01-12 @ 07:06:13
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback