Snor!

Mår inte alls bra idag. Febrig, nyser och snorar mest hela tiden. Stundtals känns det som att hela hjärnan ska komma ut genom näsan. Ja, jo jag vet, lite mycket information där men jag hatar verkligen att vara förkyld! Vill blir frisk så att jag kan träna! Blir nog en heldag i soffan med massa filmer, en go filt och litervis med te och honung. 
Jag har iaf varit och lunchat med Mrsjessie och Sandra på vårt pläjs. Kände mig dock inte som den mest sociala personen idag, men man kan ju inte vara på topp jämt =) Lyckades få i mig en riktigt god och gräddig pastarätt, så matlusten är det inget fel på...

Vägde mig idag och är väldigt nöjd med resultatet. Det har inte ens gått en vecka sedan sist och jag har redan gått ner 2.8 kilon. Vågen visade 62,8 i morse. Även fast jag ätit som en gris under jul och nyår så känns det som att sånna "tillfälliga" kilon är ganska lätta att bli av med. Det är nog mycket vätska och sånt som försvunnit eftersom jag har väldigt svårt att tro att jag skulle ha blivit av med 2,8 kilo fett från kroppen på bara fem dagar. oavsett så är det skönt att nästan vara tillbaka där man slutade.

Back on track. Over and out!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch din stackare...hoppas du blir piggare snart!! Det blir en soffkväll för mig idag oxå...gott :)))

2009-01-09 @ 16:49:13
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Jessica

man kan gå in på olika hemsidor tex. plan, svenska barnbyar, sida...eller googla på fadder och kolla! Jag sitter o kikar på olika nu, för att se vilken jag ska välja...synd ibland att man inte är ekonomiskt oberoende, då hade man kunnat bi fadder i allt möjligt :))

2009-01-09 @ 17:44:46
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh jag som älskar deppiga låtar :)) Måste nog köpa den också tror jag!!!

2009-01-09 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback