Onsdag

Idag  har det varit en heldag på biblioteket och jag antar att det är där jag kommer spendera min tid nu några veckor framöver. Jag fick lite dåligt samvete angående ett tidigare inlägg där jag spyr galla över alla sura bibliotekarier. Idag hände nämligen något otippat. Jag träffade på en trevlig bibliotekarie! Jätte trevlig faktiskt, och hjälpsam. Så jag antar att det fortfarande finns hopp inom den yrkesgruppen.

Igår var jag på första spinning passet sedan förkylning. Den här gången besökte jag Friskis. Jag hade glömt hur gött det var att spinna på fullt fungerade cyklar. Har funderat ett tag på att säga upp mitt medlemskap och istället köpa kort på Friskis igen, men nu såg jag att mitt träningsställe hade fått nya cyklar i tisdags. Uppsättning nummer tre på två år...Hoppas verkligen dessa är bra nu, peppar, peppar. Det tråkiga är att de har plockat bort massa pass så jag kommer inte kunna träna lika mycket som jag gjorde förr. Det kanske slutar med ett byte i alla fall...


Frukost
Ost fralla
= 5 points

Lunch
Köttfärsgratäng
= 7,5 points

Middag
Kyckling med lime och honung
Ris
= 6,5

Mellanmål
några kolor
päron

Träning: Spinning och simning ca 1 km
Totalt: 19 points + några kolor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback