Det är inte sant!

Det kan inte vara sant! Jag tror jag befinner mig i ett chocktillstånd! Jag har precis suttit här och kollat igenom mina "dagliga*" bloggar när jag upptäckte det här inlägget! Skulle Wentworth Miller från Prison Break vara gay!?! Denna Gudförsända varelse...Ur en kvinnlig synvinkel så är det verkligen slöseri på resurser =) Är det bara jag som missat detta rykte? För jag antar att det är det det är, inga bekräftade uppgifter?! Jag kommer i alla fall förneka detta ända tills jag blir bevisad motsatsen!

Inatt drömde jag om vampyrer. Tror jag har överkonsumerat True Blood....12 avsnitt på två dagar. Oj, vad jag inte har haft något liv. Men nu är det slut på det, i alla fall fram tills nästa säsong kommer. Nu är det dags att gräva fram motivationen och se till att sista terminen blir lyckad. Förstår bara inte hur jag kommer ha tid men något annat än studier. Jag vill ju gärna leva lite emellan åt också. Men just nu så sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli 17 så jag kan gå iväg till min kvällskurs som börjar idag, och på att min hemska hosta ska försvinna så att jag uppta träningen igen! 



 

Intro True Blood


Frukost
ostfralla
= 5 points

Lunch
fullkorns macka
= 10 points

Middag
Havregrynsgröt
mjölk
potatismos
= 3 poitns

Mellanmål
Apelsin
= 0 points

Motion: ingen
Totalt: 18 points

Kommentarer
Postat av: Jessica

VAAA nää han kan vl inte vara gay, men det kanske är som myten säger...alla good looking guy´s är gay´s .....snyft!!

2009-01-13 @ 23:00:30
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anna

Va, han kan ju inte vara gay? Han är ju den manligaste jag vet.....

2009-01-14 @ 07:32:49
Postat av: Linda

Jaaa jag e fortfarande chockad! min hunko jue! =(

2009-01-14 @ 11:13:52
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback