Blekning?

Har legat utslagen i soffan hela dagen, först nu börjar jag känna mig som människa. Jag tror minsann febern börjar försvinna =D Varför är det alltid så dåligt på tv under helgerna? Fjärrkontrollen har varit min bästa vän idag men sviker mig om och om igen när det bara zappas mellan dåliga tv program. Blä, känner mig riktigt uttråkad.

Funderar på att bleka mina tänder när jag åker till Thailand. Jag kollade runt på lite sidor och hittade ett ställe i Phuket som gjorde blekning med röd laser för 12000 Bath. Det är ju ett helt ok pris. Tar bara en timme också! Fanns att man kunde göra det med blå laser också, för 6000 Bath men det tar två timmar och så antar jag att det inte är lika bra eftersom att  det kostar hälften så mycket. Well, får se hur jag gör. Även om man sparar mycket i jämförelse med om man hade gjort det här, så är det fortfarande mycket pengar för en fattig student.
Tillbaka till min vän; Panasonic-burken.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Va kul att du börjar friskna till.

Det låter ju inte så farligt dyrt...ska kika in på den sidan o kolla vad de erbjuder mer :)

kram

2009-01-11 @ 18:05:30
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anna

Det finns ett ställe i Alingsås som bleker tänderna med laser för 2000 kr. Tänkte göra det inför bröllopet men blev aldrig av. 12 000 bath är väl typ 2800 kr?

2009-01-11 @ 18:47:16
Postat av: Linda

aha oj, det visste jag inte! Måste jag kolla upp. Vet du om det är med röd eller blå laser?

2009-01-11 @ 22:23:36
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj inte en aning :) Kommer inte ens ihåg vad stället hette men ska luska reda på det åt dig!

2009-01-12 @ 08:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback