Bacillusker

Jag tror jag börjar bli sjuk! Det kunde inte ha vart sämre timing, jag som måste komma i gång med träningen. 24-timmars spinningen närmar sig med stormsteg och om jag över huvudtaget ska orka måste jag komma i form, i alla fall få tillbaka kondisen som den var i våras, så nu försöker jag kurera halsen med en massa te och honung!

Igår när vi var på badhuset fick vi simma gratis. Det verkade som att personalen hade försovit sig eller nåt, men jag klagar inte =) Det var hur gött som helst, hade nästan hela bassängen för oss själva. Det var jag, Dumle och två till. Så borde det alltid vara. Att slippa knö och störa sig på den långsamma hundsimmartanten.

Jag känner mig handikappad nu när min bil är trasig. Innan jag åkte upp till norr så laddade batteriet ut och jag orkade inte ladda det på nytt eftersom att jag ändå inte skulle köra med den. Vad händer då? Jo, batteriet har frysigt sönder så ny måste jag köpa ett nytt. Vet bara inte hur det ska gå till. Jag menar, jag kan ju köpa ett nytt batteri, men sen då? Det är inte direkt så att jag kan köra bilen till en verkstad och byta. Den startar ju inte! Någon som är bra på bilar? Eller som har en smart lösning på mitt problem? Någon???

Frukost
Yoghurt
hallon
= 1,5 points

Lunch
Thai wok
lite pompa
= 10 points

Middag
Schnitzel
blomkåls mos
pepparsås
= 7 points

Mellanmål
Apelsin
Te med honung
= 0 points

Totalt: 18,5 points
Motion: Jobbat =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du, när du byter batteriet så kommer ju bilen att starta! Vi fick köpa nytt batteri. När reine bytte ut det gamla så startade den så fint :)

2009-01-07 @ 09:32:28
Postat av: Linda

ja jag vet, men jag kan ju inte byta batteri själv, det e lixom där problemet ligger. Eftersom jag inte har någon ström i bilen så kan jag ju inte köra den till en verkstad och låte dom göra det åt mig, åsså jag känner jag ingen som kan bilar =( Inge kul.

2009-01-07 @ 11:01:24
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Anna

Aha ok! men det är ju inte alls svårt att byta batteri!! Nu ska ju inte vi till thn i helgen (ska till ullared :) ) men micke eller mattias(sandras mattias) måste väl kunna byta batteri? Eller martin junhav kan sånt vet jag

2009-01-07 @ 19:37:55
Postat av: Linda

Det kommer lösa sig! Mats ska hjälpa mig =D

2009-01-07 @ 20:39:54
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback