24 h spinning

Tvingade Dumle att ringa och väcka mig i morse 05.45 när hon åkte till jobbet. Ville gå upp tidigt idag så att jag också kan somna tidigt. I dag började nämligen 24 h spinningen. Mitt pass är i natt från 03-05 och därför skulle jag gärna vilja sova lite först då jag ska jobba efter passet. Jag och Fiffidoli var där 17 idag när det började för att hejja lite på vår lagkamrat. Vi är 78 lag som deltar och totalt är vi runt 780 st. Jag har varit lite nervös hela veckan inför detta, men nu tycker jag bara det ska bli hur kul som helst! Var jätte go stämning när vi var där förut, hoppas det håller i sig under natten oxå! Så nu förväntar jag mig att alla som jag känner kommer vara där och hejja på mig i natt...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Faan jag somnade....hade ju helt klart varit där och hejat annars ;)))

hur går det för er?

2009-01-31 @ 13:57:07
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback