Fredag igen!

Vågen står fortfarande på 62.8 kilo, men nu kan jag inte gnälla. Jag ska vara glad att jag inte gått upp nåt eftersom jag inte skött maten alls. Efter 24 h spinningen så hände nåt. Jag och Fila skulle på söndagen fira detta med en marängschwizz och mycket riktigt, det gjord vi. Det var början på slutet av pointstänket. Jag fick nog mersmak av allt socker och fett och ända sen den söndagen så har jag ätit massa skit. Det har varit pizzor, hamburgare, pompa, godis, semlor, VANLIG cola osv....Vad hände med pointsen, spinningen och simningen?!? Vad ska jag göra?!?! Jag försöker tom affirmera (det heter väl så?) alltså föreställa mig själv på en sandstrand i bikini och en skit snygg kropp...men det hjälper inte. Fem minuter senare vinner fettsuget. Men på måndag då, ja då jäklar...den var ny va?


Bild från Google

Kommentarer
Postat av: isabeli

Kom igen! Det klarar du!!



Precis så det brukar vara tycker jag.. så fort man äter nåt onyttigt så vill man bara ha mer o mer o så hamnar man i en liten svacka tills man skärper till sig igen..

2009-02-13 @ 12:14:13
Postat av: Anna

Socker och fett...det bästa som finns :))) Du kommer att klara det här, jag lovar, det är bara en tillfällig svacka!

2009-02-13 @ 12:26:30
Postat av: Zizezero

Tack! va snälla ni e. Känns bra att ni tror på mig när jag inte gör det =)

2009-02-13 @ 12:33:01
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback