Stress

Jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag har totalt tappat mitt sunda mattänk och motivationen till att träna. Vet inte hur jag ska hitta tillbaka!? Tror iof det har att göra med att jag är totalt sönder stressad när det gäller skola och jobb. Inte för att jag jobbar mycket nu, utan för att jag pluggar på 200 % och känner att tiden inte räcker till. Examensarbetet är ett stort stressmoment och jag kan bara föreställa mig hur gött det ska bli när det är klart! Sen så verkar det inte finns speciellt många tider att få jobba på, det ligger och gnager i bakhuvudet hela tiden för pengar är tyvärr nåt som jag är i stort behov av *suck* Önskar ibland att jag inte hade så höga krav på mig själv, att man var en sån person som inte brydde sig om nåt för att allt löser sig ändå till slut...så fungerar det inte i mitt liv. Här i mitt liv löser det sig inte bara...utan jag får lösa det. Kanske ska skaffa mig ett nytt extrajobb. Prostitution har jag hört ska ge bra med pengar. Känns som ett bra alternativ nu. Förena nytta med nöje liksom...Eller när jag tänker efter, kanske inte!



Frukost
Banan
= 1 points

Lunch
Kycklingsallad
= 8 points

Middag
Nudlar
= 4 points

Motion: ingen
Totalt: 13 points

Kommentarer
Postat av: Anna

Är du stressad och har mycket att tänka på så är det inte så konstigt att du inte orkar med träning och att hela tiden tänka nyttigt tror jag. Jag tror på att ta en sak i taget( och att ändra kostvanor och slänga in motion som rutin är ju faktiskt ingen enkel sak, även om du hitills klarat det galant) Det är tex HELT OMÖJLIGT att sluta röka och banta samtidigt ;))) Om man har för mycket krav på sig själv så blir det pannkaka till slut. Det är iaf vad jag tror :)

2009-02-04 @ 20:28:21
Postat av: zizezero

ja jag håller med... =( Önskar bara att jag gick och la mig och sen vaknade med Britta Spjuts kropp (innan hon blev psyko)

2009-02-04 @ 20:51:16
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback