Tidsfördriv

Jag är lite uttråkad. Kollade runt på lite bloggar och då hittade jag de här frågorna (kommer inte ihåg vilken sida, skäms på mig) och skickar vidare till Starchick och MrsJessie.

Regler:
Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!


1. Vad heter du? Laila
2. Ett ord på fyra bokstäver: List
3. Flicknamn: Lilly
4. Pojknamn: Leonadro
5. Yrke: Läkare
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Linne
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Lampa
10. Plats/stad: London
11. En orsak att vara sen: Ljugit om att man försovit sig
12. Något man skriker: Lögnare!
13. Film: (the) Lucky number slevin
14. Något man dricker: Lingondricka
15. Band: LIVE
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Lövsgatan
18. Bil: Lotus
19. Sång: Love me tender
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Line dance


Kommentarer
Postat av: Anna

Men om jag inte svarar anna på första frågan så ljuger jag ju?

2009-02-20 @ 18:38:26
Postat av: Zizezero

hmmm...ja du har rätt. Det finns en bugg i systemet! Jag säger; ljug på första =)

2009-02-20 @ 19:55:49
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Anna

ahhahaha oki!! Då ska jag göra det, fast imorrn! Jag har inte tid nu, jag lever svenssonliv och måste kolla på lets dance ;))

2009-02-20 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback