Sexbrott

Det har gått ett rykte en tid om att en man som äger ett matställe här i stan har försökt rövat bort två små flickor vid två olika tillfällen. Men man kan ju aldrig veta säkert, ett rykte är ju alltid ett rykte. I går ringde en vän till mig och berättade att det finns en sida på Internet som publicerar alla domar som rör sexbrott mot barn på nätet och där kunde man läsa hans dom. Så fruktansvärt äckligt! Det är alltså sant! Jag läste domen förut och kan inte förstå att det finns så sjuka människor. Hur kan man göra nåt sådant mot ett oskyldigt litet barn?! Honom har jag pratat med och handlat av! Hans äckliga fingrar har rört vid min mat! Jag kan inte förstå att det finns såna människor. Han fick 1,6 år för sexuellt övergrepp mot barn samt försök till frihetsberövande. Hoppas att han får ett helvete i fängelset! Sådana människor förtjänar inte att leva!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Näää fy f-n vad äckligt...kom på att du glömde berätta idag på fikan om "Nasty" inlägget eller ja vi glömde att fråga ;))

Vad tyckte du om Mia o Klara?

2009-02-01 @ 20:42:16
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anna

Öh vem är detta? Vlket matställe?

2009-02-02 @ 07:39:15
Postat av: isabeli

Fy så vidrigt!!!

2009-02-02 @ 14:00:35
Postat av: Anna

Fan vad äckligt. Lär ju inte handla där mer.

2009-02-02 @ 14:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback