Intressanta konversationer

Jag och Dumle sitter hemma hos mig och nyheterna med Obama visas i bakgrunden
ZizeZero: jadu, han har gjort historia han...
Dumle: Jaha, vad har han gjort nu?
ZizeZero: ehh...ja...jag vet inte om du har lagt märke till detta, men han är svart...
Dumle: ahaa...


Senare samma kväll börjar vi prata om Sweden Rock festivalen
Zizezero: Jag såg på FB att LIVE skulle komma till SRF i sommar. Jag var inne på hemsidan förut för att kolla vilken dag de spelar men de står inte med...Är inte det konstigt?
Dumle: Va??
ZizeZero: Ja men det var nån som hade skrivit till millan att dom skulle dit och se dom
Dumle: Nej Zero. De skulle se ETT band LIVE... Volbeat
Zizezero: ahaa..

Det är sådana här intressanta konversationer jag och Dumle har. Jag tror det är därför vi är så bra vänner. Vi ligger liksom på samma nivå. ;-)

MMS konversation mellan Starchick och mig då hon ville tacka för presenten

Starchick: åh jävlar vad god den var! Tack igen! Min kväll är räddad =D
Zizezero: hahaha jag fattade verkligen inte vad det var på bilden....speciellt inte när toaletten var i bakgrunden!
Starchick: haha jo jag sket på en sked och skickade bilden till dig, såg du inte det? ;-)

Gud! Jag måste skaffa mig ett intresse! Jag har verkligen inget att blogga om.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahaha....nu undrar mina arbetskamrater varför jag är knallröd i fejan och skrattar helt hysteriskt....

2009-02-19 @ 16:08:45
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, klockren kväll, vi kan väl skylla på det kolsyrade vinet el??

2009-02-19 @ 16:10:43
Postat av: Zizezero

Ja, lätt att det var det kolsyrade vinet! Vi brukar ju aldrig komma med dumma komentarer... =)



hahaha tycker ditt sista SMS var klockrent! Men jag undrar fortfarande varför du tog kortet inne på toaletten...?

2009-02-19 @ 18:05:09
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var för att jag låg i badkaret och åt nötcreme :))) jag tänkte inte ens på att toaleten var i bakgrunden hihi

2009-02-19 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback