Herregud...

Jag hittade en mapp på min dator som innehöll kort från en gammal mobil och då hittade jag dess två... Så fruktansvärt! Hahahaha! Jag kommer så väl ihåg kvällen. Det var nog fyra år sedan. Jag och Dumle satt på min balkong och förfestade lite innan vi skulle besöka favvo krogen. Rätt söta ändå kan jag tycka =) Men vad F-N hände sen? hahaha! Det andra kortet är taget samma kväll men 01.50 på krogens toalett...seriöst! Och så undrade man varför man inte fick ragg! Hahaha! Vi skulle skicka MMS till Dumles pojkvän och önska grattis...! Ser ju ut som att Medusa återuppstått från de döda. Att man super sig snygg är ju ingen underdrift precis...


 




...egentligen kan jag inte fatta att jag lägger upp dessa bilder, men tänkte att de kanske kan fungera som skrämseltaktik . Alkohol är inte bra för en.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Verkligen före och efter bilder HIHIHI gör roligt ju....kram

2009-02-05 @ 07:56:59
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback