Fritt fall

Då var det officiellt. Jag har precis upplevt vinterns första vurpa. Jag var på väg hem från min kvällskurs och gick där i lugnan ro när jag helt plötsligt känner hur fötterna inte längre har kontakt med marken. Konstigt hur mycket man hinner tänka på den nanosekund som det tar innan man ligger där. Jag hann se hela mitt liv passera i en bråkdels sekund. Men det gick ju bra, jag lever fortfarande! Tur att man har en mjuk rumpa som kan dämpa fallet. Upp fort som attan och drog en kik så att ingen såg. Puh! Så pinsamt när sånt händer och man är själv...Bättre när någon är med, då kan man i alla fall skratta bort det.


Kommentarer
Postat av: Anna

HIhi jag behöver inte vara med för att börja asgarva...jag kan verkligen se det framför mig hihi :)))

2009-02-09 @ 20:51:17
Postat av: Zizezero

haha ja vi får skratta åt det nu ist. Det känns bättre =)

2009-02-09 @ 21:07:33
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: lusse

du skulle ha legat kvar och njutit av stunden ju :)

2009-02-12 @ 16:05:19
URL: http://www.from-rizo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback