Dagen efter

Den här dagen har nog varit den värsta dagen i mitt liv. Jag har varit så sjukt bakis! Nu lär det dröja LÄNGE tills nästa utgång. Tre helger i rad är tydligen mer än vad min kropp klarar av. Jag och Dumle var på fest hos några arbetskompisar igår. Efter en flaska vin och jag var hyfsat berusad frågade Alex om jag hade lust att jobba för honom i dag. Självklart ville jag det! Guuud va roligt! Jätte bra ide...verkligen...speciellt när jag inte jobbat där på ganska exakt ett år....vi bestämde iaf detta. 12.00 skulle jag vara på jobbet. Jajjemän! Inga problem! Gött entusiastisk...Alla bra beslut tas i berusat tillstånd. Kvällen fortsatte på vårt stammis pläjs där det slank ner både det ena och andra. Öl, jäger, röda drinkar, banan/lakrits shots och så vidare...Jag fattar inte vad som hände. Varför skulle jag dricka så mycket? Jag tål ju inte sprit. Det vet jag ju! Trodde jag hade kommit undan bakfyllan när jag vaknade i morse. Var inte alls speciellt dålig, förrän 1 h innan jag skulle börja jobba. Då började helvetet. Jag har spytt som en gris hela dagen. Efter två timmar på jobbet fick jag gå hem eftersom att jag spenderade ungefär lika mycket tid på toaletten som ute på golvet. Jag ville dö! Så pinsamt! Snart 30 år gammal men beter sig som fjorton. Usch! Jag ska aldrig mer dricka!


Bild från google

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det där med att vara bakis saknar jag då inte :) Jepp 10 burkar till skulle man haft (eller inte haha) nu är den slut iaf och reine åt bara en sked...skäms på mig!!

2009-02-16 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback