Äntligen!

Jaaaa! I morgon är det löning! De senaste två veckorna har mitt liv varit en enda stor överföring. Råkade skicka in min studieförsäkran till CSN lite väl tidigt och hade pengarna på kontot redan den 15:e januari, vilket jag tyckte var jättebra då men inte lika bra nu. Ska bli underbart med pengar på kontot igen! Det första jag ska göra är att åka och handla
MAT, så att jag kan börja räkna points igen. Igår var jag på mitt första spinning pass sedan 24timmars. Jag ville verkligen inte åka dit. Fila tvingade mig mer eller mindre och jag blev nästan sur på henne. Inte alls likt mig! Men när jag väl kommit dit och satte mig på cykeln insåg jag hur mycket jag har saknat detta. Gud vilken vanemänniska man är! Rutiner går så snabbt att bryta och helt plötsligt har man blivit totalt förslappad. Nu är det 3 månader kvar tills sommaren är här så nu är det bara att tvinga sig till detta! Kommer jag bara igång igen så blir det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som håller igång, fasiken jag är helt värdelös på allt vad träning heter. Får ta det när jag blir äldre, hrm....

2009-02-24 @ 21:13:02
Postat av: Jessica

Ja visst är det gott med löning, sen gör man samma sak varje gång, skickar in csn lappen snabbt...bra med pengar just då men sen då hihihi....

2009-02-25 @ 08:37:06
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback