Vår!

Vilket underbart väder det har varit idag! Det är verkigen svårt att hitta plugg diciplinen när sommaren närmar sig med stormsteg. Idag blev det bara en halvdag i skolan och istället för att plugga tog jag en långpromenad runt kanalen. Då såg jag det äckligaste! Trodde först det var en sån där plast svan som nån kastat  kanalen...sen såg jag att det inte var en plast uten en riktig en...men när jag kom ännu närmare såg jag att det var en död katt! Usch! Stackars liten! Jag hoppas verkligen att den råkat ramla i, eller kanske gått på isen eller liknande ,så det inte är någon idiot som kastat i den...

Jag hittade lite kort på mig när jag var liten...nästan så att jag bli lite sugen på att skaffa en mini Zero. haha! Om ni någon gång tvivlar på att jag är jag, kan ni alltid ta en kik på mitt öra... =)

    


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad söt du är på korten, riktig sötnöt :))

Kan du inte skaffa en liten "mini me"?!

kram kram

2009-04-07 @ 21:29:29
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback