Jag vill, jag vill!

Igår var jag på arbetsintervju. Jag var sjukt nervös innan och tänkte att en redlig dos nerver är nåt som jag verkligen behöver! Jag satt och lusläste min sökajobb-bok och kollade igenom massor av tänkbara frågor som skulle kunna komma, man vill ju inte gå till en intervju oförberedd =) Klockan 16 träffades vi på ett fik i stan och hela samtalet tog cirka 1,5 timme. Såhär i efterhand förstår jag inte varför jag hetsade upp mig. Det gick faktiskt ganska bra. Det var inte ens en intervju utan mer ett samtal. Det enda han frågade var, vem är du? Han ville nog mest se vem man var och hur personkemin mellan oss stämde. Jag hoppas innerligt att jag får jobbet, det verkar toppen! åhh...det hade varit helt underbart! Han skulle höra av sig i slutet av nästa vecka oavsett. Hoppas, hoppas! Lönen var tom över förväntan! Han frågade vad jag hade för löneanspråk och jag tyckte jag låg lite i överkant. Han frågade om jag var nöjd med det för de hade tänkt 2000 kronor mer....Det grämer mig lite att jag la mig lite för lågt...men oavsett så tycker jag det är en bra lön! Åhhh snälla, snälla håll tummarna för mig! =) 



Våren är här! 21 grader på balkongen! =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ska hålla alla tummar o tår jag har ;)))

2009-04-10 @ 17:47:05
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anna

Här hålls också alla tummar som bara går!!! Jag tror du får det, det måste du, du är ju den bästa!!

2009-04-12 @ 10:01:50
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hoppas att det gick bra nu då :) Utgick du från det som facket kom fram till eller va dom mer generösa? *-)

2009-04-12 @ 16:05:59
Postat av: Anonym

Håller allt jag kan hålla! Jättemycket lycka till :o) Hör av dig om hur det går!

2009-04-15 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback