Tyst

Denna väntan är inte alls kul. Jag har suttit med telefonen inom en radie av en meter hela dagen. Jag började redan i gårkväll när vi var och quizade. Han sa att han skulle höra av sig angående jobbet i slutet av veckan. Jag ser onsdag som början till slutet, och definitivt torsdag! Imorgon måste han höra av sig, annars bådar det inte gott...Denna väntan! Det går nog inte att beskriva hur mycket jag vill ha detta jobbet!!! Jag vet att jag tjatar men JAG VILL HA!

Telefonen har i princip varit tyst hela dagen, men nu precis fick jag i alla fall ett glädjebesked via SMS. Vattnet har gått och Starchick har åkt in på förlossningen! Äntligen! Lillkillen skulle ju ha kommit redan den 11:e så det är verkligen på tiden nu!


Idag har jag varit på gymmet också. Det var jätteskönt och välbehövligt! 40 minuter crosstrain och 10 minuter rodd. Najs!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh jag sitter som på nålar....väntar på att du ska höra av dig o säga att jobbet är ditt och väntar på att anna ska höra av sig o säga att det blev en välskapt liten kille!!

vad bestämmer vi om kvällen?

2009-04-17 @ 11:05:24
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hoppas att han hör av sig snart då, inget skoj att bara sitta och vänta. Men det är ju inte säkert att det är dåligt att de inte hört av sig. Håller tummarna för att du får det!

2009-04-17 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback