Telefonsamtal

Nu är jag glad!! Det känns som att vinden har vänt! Jag är nyss hemkommen från en promenad med Dumle. På vägen hem ringer telefonen och displayen visar ett okänt nummer. Tänkte först inte svara men nu är jag väldigt glad att jag gjorde det. Det var från ett jobb som personaladministratör som jag sökt för någon vecka sedan. Den trevliga herren pratade på i en halvtimme och ville träffa mig för intervju på torsdag. Shajse, jag är redan nervös! Han ville att jag skulle tänka på löneanspråk också...det är så svårt. Hur ska man veta hur mycket man kan kräva i lön? Tror jag få ringa och ta ett snack med facket! Nu räknar jag inte med att få detta jobbet (men det skulle vara himla kul), men det känns faktiskt väldigt bra att få komma till intervju! Första steget i rätt riktning =D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud va roligt, jag ska hålla alla mina tummar för att det går bra och självklart får du jobbet ;=)

vart var detta??

kram kram

2009-04-07 @ 08:12:57
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad KUL!!!!´Klart du ska räkna med att få jobbet, den inställningen ska du helt klart ha när du går dit :) Tänk positivt, inte "jag kommer inte att få jobbet"!!! Å lycka till!! Du måste höra av dig på torsdag och tala om hur det var!!!

2009-04-07 @ 12:35:55
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Gud va skoj! Att komma på intervju är ju ändå ett steg i rätt riktning, är jobbet i Trollis? ska hålla tummarna för dig på torsdag. :)

2009-04-07 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback