Överraskning

När jag kom hem från jobbet idag gick jag för att hämta posten. Till min förvåning låg där ett tjockt paket. Blev bra nyfiken då det oftast bara är räkningarna som dimper ner i postfacket...Det var en svinbra sökajobb-bok! Precis vad jag behöver =) En välkomstpresent till mig som snart ska ut på arbetsmarknaden igen, från civilekonomerna. Jag ska lusläsa den här underbara boken från pärm till pärm så att jag snart får ett jobb! Vägrar vara en av de 12 % som beräknas bli arbetslösa framöver! Som tur är har jag ju min jobbcoach MrsJessie som tipsar mig om bra jobb lite då och då. Toppen! Det tackar jag henne för =) Skickade faktiskt iväg en ansökan i förrgår och ska skicka iväg en ny idag. Håll tummarna!!


I morgon ska vi träffa vår handledare igen. Alla kapitel är klara så nu väntar vi bara på lite feedback och ett godkännande så vi kan gå upp för opponering! Jesus, vad jag vill bli klar med denna nu!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha vad söt du är, tack! Jag är jätte gärna din jobbcoach...då kommer ju inte jag heller tillhöra en av de 12% arbetslösa hihihi

kram

2009-04-02 @ 21:30:59
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback