Uppvärmning

Nu är jag gladare. Tänk vad lite shopping kan göra! Det är som terapi för kroppen =) Två nya linnen, en ny tröja och en ny kjol och humöret är på topp! Nu sliper jag tom ha ångest inför vad jag ska ha på mig ikväll. Jag och min Dumle ska på lite AW ikväll. Det känns som evigheter sedan sist så jag hoppas detta blir en händelserik och underhållande kväll, kan ev blir lite intriger också, men hey, jag bjuder på det. Tanken var ju att jag skulle fira att tentan var gjord. Men jag kan lika gärna tröstfira. Samma sak.
När man ska gå ner i vikt så kanske det inte är så bra att dricka öl, men jag har ändå inte skött mig speciellt bra idag. Åt lunch på en restaurang inne i stan. Pasta blev det. Väldigt god och väldigt gräddig...Bara för att man vill gå ner lite så kan man ju inte sluta njuta av livets goda, syftar då på ölen ;-) Mitt ambitiösa liv börjar iaf på måndag (ja på måndag!) de här dagarna är bara lite uppvärmning...


xoxo


Kommentarer
Postat av: Anna Heyer

Faan linda...jag vet inte hur många år jag sagt att mitt nya liv börjar på måndag hihi.....hoppas det går bättre för dig än för mig!!

2008-09-26 @ 15:42:53
Postat av: Ida

ja vi e verkligen synkade ;) hoppas du får en rolig kväll! drick inte för mycke av livets goda ;) de e massa kalorier! haha

2008-09-26 @ 16:43:00
URL: http://imonadiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback