sNOoza

I DID IT! Jag trotsade snoozandet, tog på mig kläderna, hämtade MP3:n och gick på min morgonprommis. Det var verkligen jätte skönt. Fattar inte varför jag inte brukar göra det oftare, men det blir det ju ändring på nu... =)
Igår laddade jag mp3n med lite ny musik, lite roligare att gå ut och gå då... Gick en runda på 45 min, tänkte försöka dryga ut den till en timme, men jag har inte hittat någon bra väg ännu. Nåja tycker faktiskt 45 min är ganska ok ändå!

Idag har jag spenderat ännu mer pengar! Jag och en kompis tog bilen och åkte till Allum, så nu hänger det ännu mer nytt i garderoben =) I bilen på väg hem hann jag lova henne att vi ska börja morgonsimma. Så vid löning nästa månad ska vi köpa ett 10-kort....Eller lovat och lovat. Jag hade lovat, men sen ändrade jag mig när hon sa att hon bara skulle köpa en baddräkt först. Vad ska hon med den till?! Jag menar, ska tjockis ha en bikini och smalis en baddräkt...nänä!  Då kan man ju undra varför jag inte bara köper en baddräkt då...men varför ska jag göra det när jag är en fattig student och bara kommer använda den 10 gånger. Jag tänkte att jag skulle köra med logiskt tänkande på badhuset istället. Typ, om jag inte tittar på någon så ser ingen mig heller...Det brukar funka, fokuserar man och tänker tanken tillräckligt länge så brukar den bli sann! ;-)

Jag har varit duktig med maten idag också. Bara nyttigt...nästan...jag fick ett litet återfall vid 17-tiden och en av de godaste smoothisarna jag någonsin druckit slank ner. Nåja, man kan ju inte alltid vara perfekt ;-)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback