Vuxen poängen ökar

Gårdagens AW blev både händelserik och underhållande. Jag har nog faktiskt inte haft så roligt och skrattat så mycket på väldigt länge. Innan vi skulle gå ut sa Dumle att hon hoppades på mycket intriger, men sånna intriger som inte innefattade henne. Och gissa vad!? Hon fick som hon ville. Hela kvällen var ganska komisk faktiskt. Det var lite i stil med "Jag gillar en kille som gillar en tjej, som gillar en kille som gillar mig" men kanske inte så ordagrant. Det var en soppa kan man sammanfatta det som. Träffade en ny vän också. En ego boost vän. haha.
Efter after worken så gick vi vidare till ett annat ställe, kanske mest för att hälsa på våra favorit vakter =) I fyllan och villan vill vi gärna tro att en bra dag på jobbet för dom, inte är en bra dag förrän de har träffat oss, inventarierna. I själva verket tycker de nog bara att vi är tragiska som alltid hänger där, dock inte lika mycket nu som förr...nåja, de är iaf väldigt rara och trevliga =)
Kvällen slutade runt 01-tiden med lite natta mat, man börjar ju bli gammal nu så man orkar ju inte lika mycket som förr..haha..

På tal om gammal så ska jag hem till en kompis ikväll och spela bingolotto. Undra hur många vuxen poäng det är... Men det ska bli trevligt att bara softa lite, plus att jag kanske blir rik också! Shajse, jag var nog 10 år sist jag spelade!

Viktsituationen tänker jag inte ens nämna idag. Inget prat är lika med dålig dag. Bra sammanfattning tycker jag. Lördags fika med tjejerna säger en del...


xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja tyvärr vann vi ju inget igår, men vi var sååå nära hela tiden, vi hade lika väl kunnat suttit här med både 1 och 3 kilo guld, en ny volvo och 200 kronor idag...men men vi kan ju inte alltid ha tur ;))

2008-09-28 @ 09:36:43
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Oj Linda du ligger nog inte så bra till m bantningen, utgång & fyllemat, och jag som tyckte att det gått sådär för Ida :)

2008-09-28 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback