Nu så...

Nu finns det inga ursäkter längre. Lika bra att ta tag i mitt liv. Jag menar, om jag gör detta helt offentligt så går det ju inte att misslyckas. För hur roligt är det..."titta där är hon som har bloggat i 5 år om att gå ner i vikt..." Henne vill man ju inte vara, så here we go!

Jag och en kompis satt i skolan och diskuterade våra viktproblem. Vi har nämligen samma mål, dvs minus 10 kg. Det började med att vi skulle vara varandras "stödpersoner". Du vet, sånna som Anonyma Alkoholister har...när man blir sugen så ringar man (på något ätbart alltså..). Det gick inge vidare med tanke på att båda verkar ha rätt dålig karaktär när det gäller vissa saker. Så nu har vi kommit på den underbara iden att blogga bort våra kilon! Heja oss!

Tänkte lägga upp lite mått, mål och träning men det få bli imorgon för nu måste jag plugga. Tenta på fredag betyder inget liv och panik plugg.

xoxo


Kolla http://imonadiet.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha ni är så lustiga. hoppas ni lyckas den här gången.

2008-09-23 @ 21:08:03
Postat av: jessica

hej vännen, vad roligt att du oxå gett dig in i bloggvärlden, ska bli en flitig besökare här! Min egen blogg har det varit lite tyst om några dagar nu, ligger nerbäddad med snuva!

Ha det bäst, kram jessica

2008-09-24 @ 09:32:20
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback