I-lands problem

Jag kan liksom inte bestämma mig för vilken layout min blogg ska ha. Är inte det ett i-lands problem så säg?! Men nu tror jag iaf att jag har bestämt mig =)

Idag var första dagen på mitt nya hälsosamma liv. Överlag är jag rätt nöjd. Jag var på mitt första spinning pass sen innan sommaren och jag kan meddela att jag inte är i toppform, men det ska det minsann bli ändring på! När jag väl kommer igång så brukar spinning bli som något av en drog för mig. Jag älskar spinning innan och efter passet, men avskyr det verkligen under passets gång... Min plan är att träna tre spinning pass i veckan och två body pump, samt ett gäng flitiga promenader. Tror det blir en bra blandning av styrka och kondition.

Hoppar mätningen idag tror jag. Annars hamnar jag bara i en mindre depression. Ikväll tycker jag det räcker med att tänka på hur tajta jeansen har blivit under sommaren...bara det är en motivation i sig =)


Jag och Ida har fått tillökning i våran kamp mot kilona, så nu är vi hela tre stycken! Hon tyckte att vi skulle döpa vårat projekt till Fat Race. Vilken utmärkt ide tycker jag! Så om det är någon annan som känner sig manad att joina oss i vårat Fat Race så är ni välkomna att delta!


God natt!


xoxo


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du har väl ett par "skinnyjeans"? Det hör ju till alla bantandes gardrob så man har ett mål du vet :) Jag undrar hur ert fat race kommer gå sist ni skulle gå ner tio kilo gick ni ju typ upp ist. Men jag ska heja på er. puss

2008-09-25 @ 11:39:35
Postat av: Linda

Klart jag har ett par "skinnyjeans"...Väldigt snygga är dom också. Det bästa av allt är att redan när jag köpte dom så var de för små, fanns inte i min storlek... men jag skulle ju gå ner lite...detta var för typ 1,5 år sedan...Så nu har jag ett par snygga oanvända jeans i garderoben som jag snart kan använda... ;-)

2008-09-26 @ 10:51:21
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Anna Heyer

Jag hade gärna joinat er men tyvärr så håller nog inte den där firren i min mage med....jag kommer bli stooor och fet nu...men i april,,,,,då jävlar!!!!!!

2008-09-26 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback