18 Points

18 points, det är så mycket jag får äta på en dag enligt VV. Grönsaker, bär och frukt (utom banan) får man äta så mycket man vill av eftersom de innehåller 0 points. Bra det, eftersom det är väldigt lätt att man går över de magiska 18, så blir man hungrig kan man ju alltid unna sig ett äpple! Mellanmålen ska ju vara väldigt viktiga för att hålla fett förbränningen på topp sägs det...

Frukost
Naturell Yoghurt
Frysta hallon
GI musli
= 3 points

Lunch
Pasta och spenatstuvining
Vatten
= 6,5 points

Middag
Pasta och spenatstuvining
= 6,5 points

Mellanmål
Banan
Äpple
= 1 points

Totalt: 17 points
Motion: Prommis 45 min


Källa: Google

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska du äta samma mat både till lunch och middag? får man inte variera sig? *-)

2008-09-30 @ 17:05:03
Postat av: Anonym

Nä..i vv-världen får man bara äta samma mat hela tiden! hehe klart man får...har inte tid idag bara, eftersom jag kar min kvällskurs. Förresten! Jag e lite upprörd! Hörde att du sagt till Ida att du trodde på henne, men inte på mig! Att jag kommer förlora =( Känner mig lite sviken, tror du verkligen jag kommer fortsätta vara tjockis??!! ;-)

2008-09-30 @ 18:41:01
Postat av: Mikaela

Det sa jag inte, jag sa bara att enligt helgens inlägg verkar det inte gå så bra m det nyttiga ätandet utan att det verkade gå bättre för Ida. Men nu när du kör på vv och Ida äter potatisgratäng får jag nog byta sida haha

2008-09-30 @ 22:45:19
Postat av: Linda

haha bra de! Du e förlåten! ;-)

2008-10-01 @ 13:43:50
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback