Vägning vecka 4

Nu så, nu är jag på rätt spår igen. Var faktiskt lite nervös i morse när jag vägde mig. Men det fanns det ingen anledning till, eftersom jag hade gått ner 1,6 kg. Känns bra att det går åt rätt håll igen. Är lite orolig för hur det kommer att gå med träningen i veckan. Kommer inte hinna träna nåt förutom idag, eftersom jag kommer att sitta i skolan från 8- 20 varje dag och hysteri plugga. Jag blir så trött på mig själv att jag alltid gör såhär. Nästa kurs MÅSTE bli annorlunda. Hur svårt ska det vara egentligen. Då skulle jag tom kunna ha ett socialt liv under tenta veckan. Det är ju inte så att man bränner speciellt många kalorier när man bokstavligen sitter på rumpan i tolv timmar...
Nu ska jag gå och göra matlåda tills imorgon. Har kommit fram till att jag lätt trillar tillbaka i osunda vanor när jag inte planerar mina måltider...

Frukost
Fullkornsmacka med ost och grönsaker
= 5 points

Lunch
Kyckling med potatis och sås
= 8 points

Middag
Två mackor med philiost, gurka och skinka
= 10 points

Träning: Spinning
Totalt 23 points

Kommentarer
Postat av: Jessica

men vi kan väl höras mer på fredag eftermiddag då och se hur o var o när...eller? Är ruskigt sugen på att ta några öl nu ;)))

2008-10-28 @ 17:11:12
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback