Vägning vecka 3

Det var som jag trodde. Jag och vågen blev lite ovänner i morse. Har gått upp 1 hg! OK, det är inte speciellt mycket, men om man jämför med -1 kg så är det inte alls roligt. Nåja, får se det här mindre nederlaget som en extra peppning inför kommande vecka. Jag är bara så grymt sugen på ALLT! Jag antar att det beror på att "den tiden i månaden" närmar sig. Det är konstigt hur påverkad man kan bli. Antingen vill jag äta något onyttigt eller så vill jag grina. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i choklad, nu skulle jag kunna döda för en plopp! Men jag är starkare än suget! Haha.
 
Igår fick Lillan åka hem till mamma och pappa igen. Trist. Ett dygn var vad min allergi klarade av. Hade säkert kunna haft henne en dag till men då skulle jag nog vara  tvungen att göra ett besök på sjukhuset och det vill jag hels undvika. Hur som helst så hade vi väldigt mysigt. Vi gosade, sov skeden och lekte var är katten =) Lillan är min klara favorit av klanen fyra! Black Beauty.




Här leker vi "var är Lillan?" Hittar ni henne?


Frukost
2 knäckebröd
skinka

Philadelphia ost extra light
= 3 points

Lunch
Pasta med kräftstjärtar
= 4 points

Middag
Pasta med kräftstjärtar
= 4 points

Mellanmål
2 klementiner
vindruvor
Kaffe

Motion: ingen
Totalt 11 points


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är bättre för figuren att grina än äta godis, men samtidigt kan man inte alltid va så hård mot sig sj. Å snart ökar tenta panik å då har man inte ens tid att äta :)

Ja hittar inte katten på bild2, men ja hittar doris å steeve :P

2008-10-21 @ 19:10:42
Postat av: Jessica

I see I see....är inte lillan bakom tv:n till vänster, mellan tv o akvarium :))

2008-10-21 @ 20:46:54
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Linda

yäs! du är observant du =D

2008-10-21 @ 21:28:09
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback