Vägning vecka 2

I dag när jag ställde mig på vågen visade den 65,7 kg. Wiii! Det blir -1 kg sedan förra veckan. Tror jag ska göra så att jag väger mig på morgonen istället för på kvällen. På morgonen är man ju liksom mer "nollställd". Ja, så får det bli. Det känns hur som helst bättre när vågen visar lite mindre =)


Bild: Google


Frukost
Vanilj yoghurt
Hallon
GI musli
= 3 points

Lunch
Thai Wok
= 5 points

Middag
Pastagratäng med kyckling och tomatsås
= 6 points

Mellanmål
Banan
Klementin
= 1 points

Motion: Body Pump och promenad
Totalt 15 points

Kommentarer
Postat av: Sara

Det går ju fort det här, bra jobbat! :o)

2008-10-13 @ 20:53:15
Postat av: Linda

Tack =) Men jag tycker inte alls det går fort...Vill att de bara ska rinna av mig!

2008-10-13 @ 20:59:48
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Mickan

Du kommer ju lyckas m målet om det fortsätter så här ivf. Jag är stolt. (men inte så chockad m tanke på din min portion till lunch :P)

2008-10-13 @ 21:39:30
Postat av: Anna

Vad duktig du är! Mina siffror pekar bara uppåt, 67,9 nu...deprimerande värre! Men men...i april så blir det fettsugning hehe ;))

2008-10-14 @ 12:19:05
Postat av: Linda

Tack =) Ja men du har ju ett giltigt skäl till uppgången. Det säger bara swwwooochh så e de borta sen! ;-)

2008-10-14 @ 12:40:53
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback