Teknikens under

Nyss hemkommen från skolan. Mickan och jag träffades i skolan runt tio tiden för att sätta igång med arbetet och det gick ju bra. Vid halv ett snåret tyckte vi att det var dags för en välförtjänt lunch. Vi sparar arbetet och traskar iväg. Eftersom jag inte förberett någon matlåda så gick vi och köpte var sin kaloribomb i smörgåsväg. Väldigt god men ack så onyttig...skagenröra, eller var det smögen? Hm, jag lär mig aldrig skillnaden. Nåja, äckligt mätta gick vi tillbaka till skolan för att fortsätta med uppsatsen. Vi ändrar, funderar, lägger till, skriver slutsatser och är allmänt duktiga. När klockan närmar sig halv fem måste Mickan iväg med tåget och vi ska mejla över arbetet. Vi sparar, stänger ner och loggar in på hotmail. Trycker på bifoga....men....hmm....vart är arbetet?....ehhh....det måste ju ligga här...ehhh....borta! PANIK! Jo, arbetet är BORTA! Finns inte. Gone. Fakk!! Det visade sig att jag hade loggat in på min sida, sidan inget sparas på. Tre timmars jobb är bortkastat. Bara att börja om. Vi kan ju iaf vara glad över att vi har kvar arbetet som det var innan lunchen....Så nu vet jag vad som händer efter träningen iaf.
Snart dags för middag....fortfarande mätt sedan lunchen. Tror faktiskt det finns en chans till att jag håller mig inom pointens gränser ändå, eftersom spinningen motsvarar 9 points. puh!


Frukost
Yoghurt
Hallon
GI musli
= 3 points

Lunch
Baguett med någon form av onyttig röra
= 17 points

Middag
Makrill
2 st fullkorn knäckebröd
= 5 points

Mellanmål
Klementin
Äpple

Motion: spinning
Totalt 25 points (16 om jag drar bort spinningen)
 

Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback