Gojjorna

Idag har varit en tråkig dag. Har mest suttit framför datorn och försökt skriva en uppsats om någonting jag inte har en aning om eller förstår. Hann med att tvätta lite också, det var behövligt. Jag tror jag har sett för många skräckfilmer. Höll på att bli halvt ihjäl skämd av grannen när jag stod nere i tvättstugan och vek tvätt....
Snart blir det att åka iväg till gymmet. Tänkte köra ännu ett spinning pass och det ska bli himla gött efter att ha suttit i soffan i snart 6 timmar.


Doris darling!

Jag tror jag har försummat Doris och Steve den senaste tiden. Jag måste bli en bättre fisk mamma. Så idag fick de nytt vatten att simma i. Dom blev jätte glada =)


Frukost
Hallon
Naturell yoghurt
GI musli
= 3 points

Lunch
Thai wok
ett stort glas mjölk
= 7 points

Middag
Thai wok
ett stort glas mjölk
= 7 points

Mellanmål
Banan
= 1 points

Totalt 18 points
Motion: Spinning


Kommentarer
Postat av: Jessica

Söta doris hihi, de skulle nog behöva gå någon typ av självsäkerhets kurs eller liknande så de inte simmar iväg gömmer sig när man kommer ler

Och btw så tycker jag att du är en bra fisk mamma (socialen kan komma annars)

2008-10-10 @ 09:16:40
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback