OMG!

Idag har jag börjat en ny kurs. Kursen från helvete kan vi kalla den. På fyra veckor ska vi skriva en uppsats på 10 sidor, plus tenta. Det hade ju säkert kunnat gå om inte litteraturen hade varit den tjockaste moster boken på engelska, och föreläsaren kan knappt prata varken svenska eller engelska. Han är dock väldigt kunnig, men vad spelar det för roll när ingen förstår vad han säger.... Men folk har ju klarat det förr så då borde jag också kunna göra det =)

Kom just hem från spinningen. Gött! Känns som att jag har svettat bort min 10 överflödiga kilon....men icke! Måste förresten börja dricka mer vatten. Jag är verkligen jätte dålig på det och nu har jag börjat få världens huvudvärk.
Nu ska jag fortsätta se Top model för vidare inspiration =D

Frukost
Naturell Yoghurt
Frysta hallon
GI musli
= 3 points

Lunch
Pasta och spenatstuvining
Vatten
= 6,5 points

Middag
Grönsakspasta
1 glas lätt mjölk
= 5 points

Mellanmål
2 Banan
= 2 points

Totalt: 16,5 points
Träning Spinning

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit va grymt duktig du har blivit...jag håller tummarna för dig eftersom det inte är någon idé att jag håller dem för mig själv...är väldigt dålig på både träning o mat :(( Måste ta tag i det oxå!!

2008-10-02 @ 09:30:21
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack =) Jag e faktiskt lite impad av mig själv om man får säga så...men e ju bara på dag 3, mycket kan hända! Jag kan hålla tummarna för dig! Tror man måste komma till en gräns innan man kan ta tag i saker på riktigt och du är ju fortfarande smal å snygg så no hurry! ;-) Kram

2008-10-02 @ 13:01:55
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Snart börjar jag också m vv för min träning ger inget resultat alls :(

Frågan är om panikpluggandet de kommande 4v är bra eller dåligt för figuren.. antagligen dåligt :/

2008-10-02 @ 16:58:44
Postat av: Linda

men du, anledningen till varför du inte går ner i vikt e för att du inte har något att gå ner! ;-)Tror panikplugg är bra. Då hinner man inte äta...

2008-10-02 @ 21:04:32
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback