Bokat och klart!

Nu har jag bokat resa hem till jul =) Det blev inte riktigt som jag hade velat. Planen var att boka en flygbiljett upp, men jag fick en mindre chock när jag skulle boka. Seriöst, mellan 5000 och 7000 kostar en resa hem under jul! Det är nästan så att man blir mörkrädd. Jag kommer ju nästan till thailand för dom pengarna....förstår inte hur inrikes flyg kan vara så dyrt....nåja, hittade mig en tågbiljett iaf =)

Tog en kik i mina gamla v.v böcker förut. Ska skapa ett intagsförbud mot pizza. Ett big no no i en bantares liv. 36 points är vad en pizza innehåller! Det är ju vad jag ska äta på två hela dagar!!
En Big mac & co med +meny 23 points, baguett med skagenröra 17 points, semla 10 points, 100g  ostbågar 12,5 points...2 kg blomkol 0 points, 8 apelsiner 0 points... Tacka vet jag frukt och grönsaker! Tänk att man kan äta hur mycket som helst av det och fortfarande inte få en enda points....halleluja.....Cola light innehåller förresten också 0 points. Bra det.

En sak är rätt positivt iaf, en flaska torrt  vitt vin innehåller "bara" 8 points! Gött, det är ju tom rimligt att spara ihop dom pointsen under en vecka.

Points, points, points! Kommer bli knäpp!


Frukost
Hallon
Naturell yoghurt
GI musli
= 3 points

Lunch
Sallad från restaurang
= säkert 10 points

Middag
Mammas kinagryta
Pasta
= 2,5 points

Mellanmål
Klementin
Banan
= 1 points

Totala points: 16,5
Motion: Body pump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback