Radar

Idag har jag jobbat. Har kommit fram till att jag har ett rätt OK extrajobb ändå. Visst finns det saker som inte fungerar som det ska och ibland liknar det mer en fritidsgård än en arbetsplats, men om vi bortser från det så är det rätt götta att bara gå och göra det man ska, i sin egen lilla värld, utan jobbiga kunder som tjatar på en...jag kan tom lyssna på mp3 om jag känner för det. Me like. Idag såg jag att vi har fått in pulsklockan igen. Gött! 

Förresten så undrar jag om killar har någon form av inbyggd radar? Det måste de ju ha eftersom varje gång man inte bryr sig längre eller slutat tänka på dom, känner de att de måste göra sig påminda. Är det inte underligt  så säg.


Frukost
Hallon
Vanilj yoghurt
GI musli
= 3 points

Lunch
Lax med fetaoströra
Ris
= 8,5 points

Middag
Thaiwok
= 5 points

Mellanmål
Klementin
= 0 points

Motion : ingen
Totalt 16,5 points

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback