Ms Delifresh

Fan. Varför ska det vara så svårt att vara nyttig på helgerna?! Jag åt visserligen ingen bulle på vårt lördags fika men en panini slank ner utan problem. Känns som att en utekväll förstör en hel helg. Det blev att vi stannade hemma och gick på AW här i stan istället. Big misstake! Skulle ha åkt till storstan istället, men det är alltid lätt att vara efterklok...redan 21.30 hade vi tröttnat. Tyckte det var lite pinsamt att klockan var så lite så vi var tvungen att gå till vårat stammis ställe en sväng innan vi gick hem. Ingen höjdare där heller. Vad tror man ska hända, och vem tror man att man kommer träffa när det är så tidigt att folk knappt slutat jobba ännu... halv elva var jag nog hemma. Det är rekord. Under mina 28 år så har jag aldrig varit hemma så tidigt...usch, ÄR det verkligen så att man börjar bli gammal...Jag vägrar!

Under min utekväll hann jag iaf förstöra en veckas ambitiöst bantande. 4 öl och ett Delifresh mål hann jag få i mig. Vill inte ens tänka på alla points.....men även den bäste kan ju få ett återfall ibland =)

Ikväll blir det film hos Mrsjessie. Det kan hände att en och annan onyttighet slinker ned då med, men det är ok för imorgon kommer det en ny dag, med nya tag!

oj...snart är det ju måndag. Min vägar dag...satsar på långpromenad imorgon!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback